.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز مابه‌التفاوت افزایش‌حقوق‌بازنشستگان

 شمال نیوز: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی، از واریز مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان زیرپوشش این سازمان تا پیش از عید سعید فطر خبر داد.

 محمد حسن زدا در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت، میزان مستمری بازنشستگان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی، باید ۲۵ درصد افزایش می یافت که این مصوبه درباره آن دسته از مستمری بگیرانی که دریافتی آنان برابر حداقل دستمزد مصوب امسال کارگران بود از فروردین اعمال شده است.

وی افزود: اعمال افزایش حقوق برای آن دسته از مستمری بگیران که دریافتی آنان بیشتر از حداقل دستمزد مصوب کارگران است تا ۲۰ درصد اعمال شد اما رساندن این افزایش تا سقف ۲۵ درصد نیازمند مصوبه هیات دولت بود که این مصوبه اخیرا صادر شده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: با تمهیدات پیش بینی شده مابه التفاوت ماه های فروردین اردیبهشت این دسته از مستمری بگیران حداکثر تا عید سعید فطر به حساب آنان واریز خواهد شد.

زدا گفت: هم اکنون ۴۴ درصد مستمری بگیران که تعداد آنان بین۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار نفر است مشمول دریافت ۵ درصد مابه التفاوت افزایش حقوق می شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.